sobota, 4 czerwca 2011

15 .

Zdajecie sobie sprawę że już niedługo koniec roku szkolnego? Fajnie nie ? Ja też się cieszę bo nie powiem że nie , ale chcę wakacje . Ale zapewne w trakcie sierpnia zacznie mi się tęsknić za moją klasową ekipą. Taak to już ostatni rok z nimi . Smutne to bo już siódmy rok z nimi spędze i nas rodzielą . Nie wiem jak inne klasy. Ale nasza jest wyjątkowo zgrana i zawsze trzymamy się razem . Niektórzy pójdą do innyego gimnazjum. Dojdą nam nowsi . I jeszcze ta nowa szkoła . Smutne to ale trzeba patrzeć na życie pozytywnie , nie ? Jutro sesja a ja dzisiaj muszę przerobić wszystkie kąty , historie , polski i plastyke . Damy rade , nie ? Tak ogólnie to zaczęłam ściągać piosenki bo mam zaległości znowu .
Swedish House Mafia - Save the World 
The Saturdays - Notorious
< 33 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz