środa, 25 maja 2011

2.

Druga notka dopiero . Powoli się rozkręcam . Właśnie oglądałam profil pewnej dziewczyny i jestem pod wrażeniem jej pomysłowości którą przelewa na aparat fotograficzny . Zdjęcia dodam pod koniec notki . Hmm, też tak macie że nic Wam się nie chce ? Zwłaszcza teraz , gdy do końca szkoły został niecały miesiąc. Ludzie, ja nawet nie wiem kiedy to minęło .Te całe dziesięć  miesięcy . Siedzenie po nocach i uczenie się mapek,wzorów i innych .Podsumowując odwaliłam kawał niezłej roboty, bo łatwo nie było . Zwłaszcza że za rok testy które podobno ''każdy zda '' . Ale jednak trzeba zrobić Dobre Wrażenie w gimnazjum . Ogólnie , średnia cztery coś tam mi wystarcza . Teraz jedynie walka o pasek bo nagrode mam zapewnioną . Co do wakacji , jeszcze o nich nie myślę . Najchętniej chciałabym żeby już były, bo mam tysiącpięćsetstodziewięćset planów a wątpie że te dwa miesiące mi w zupełności wystarczą . oto zdjęcia które zrobiły na mnie wrażenie . :

magiaaaa , magiaaa , magiaaa . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz