środa, 25 maja 2011

1 .

Witajcie.Nadszedł czas na założenie bloga. Miejmy nadzieję że uda mi się go w jakimś stopniu udoskonalić i rozwinąć.Pomysł z blogiem był raczej z zaskoczenia oraz zaliczał się do efektów nudy.Jednak cieszę się,że go założyłam.Nie liczę że będzie on sławny i znany. Założyłam ten blog również po to by podzielić się z Wami moimi nowymi zakupami,pomysłami,kreatywnością.Jak na razie wolę ukrywać swoją osobę. A pseudonim.. niech będzie tak jak mówią na mnie znajomi - Żela.Z racji tego że został (jeszcze i niesteety !) miesiąc szkoły będe tu rzadko wpadać,natomiast w wakacje będe dodawać tu notki codziennie. Mam tu bloga,ale niestety zapomniałam do niego hasła co wiązało sie z założeniem następnego.Życzcie mi powodzenia.Siemka .

epickie ,prawda ? .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz